FREE DELIVERY OVER 100
30 DAYS RETURN

Blog

No image
Mire valók a modal ablakok és mikor érhetsz el velük rengeteg konverziót?
Legújabb cikkünkben bemutatunk neked egy remek megoldást, amellyel felhívhatjuk a weboldaladra érkezők figyelmét azokra az információkra, amelyeket feltétlenül közölni szeretnél velük. Lássuk, hogyan tudod a javadra fordítani az úgynevezett modal ablakokat!
No image
Kulcsszókutatás: mikor van rá szükséged és hogyan csináld?
A keresőoptimalizálás alapja a kulcsszókutatás. Nem olyan nagy ördöngösség, de ahhoz, hogy jól csináld, értened kell, hogy gondolkodnak a vásárlóid és nem árt, ha átlátod a Google kereső használatát. De adunk néhány tippet is, hogyan duzzaszthatod fel a kulcsszólistáidat releváns kifejezésekkel.
No image
5 egyszerű lépés, hogy ne legyen egyetlen konverziód se
Oké, tudom, hogy ez őrültségnek hangzik. De ha jobban belegondolsz, az internet tele van olyan cikkekkel, amik ötletek százait vonultatják fel arra vonatkozóan, hogyan lehet sikeres az üzleted. De hé, itt a farsang, áll a bál! Fordítsuk meg egy kicsit a dolgot a hecc kedvéért, és nézzük, mi kell ahhoz, hogy garantáltan ne menjen az online üzleted.
No image
Online tanfolyamok értékesítése szolgáltatóknak – miért jó, hogyan csináld és milyen platformot válassz?
Az online tanfolyamok felfutásának óriási löketet adott az online oktatás általánossá válása. Az időnk nagyon véges és nagyon drága, de a folyamatos tanulás és fejlődés alapelvárás. Erre a problémára kínálhat megoldást, ha a szolgáltatásodat átkonvertálod online tanfolyammá, ahol lehetőséget adsz a vásárlóidnak a fizikai jelenlét nélküli fejlődésre. Vajon nálad is működhet? Olvass tovább!
No image
Ezért vedd komolyan a versenytársak elemzését! 1. rész
Meta leírás: A versenytárselemzés a keresőoptimalizálás egyik, mondhatni leglényegesebb része. Nevezzük a „nulladik” lépésnek, amivel elindulhatsz a siker felé.
No image
teszt 03
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
No image
A 4 legjobb form típus a weboldaladra
Sokféle megoldás létezik arra, hogy interakcióra bíztasd a látogatót. A weboldalba ágyazott űrlapok vagy formok a legegyszerűbb módot kínálják feliratkozók gyűjtésére, vásárlói vélemények bekérésére, árajánlat kérésére és kapcsolatfelvételre egyaránt. Cikkünkből megtudhatod, mi az az 5 megoldás, amik közül legalább egyet biztosan érdemes használni egy korszerű weboldalon.
No image
teszt 02
teszt02 rövid Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.