2022-ben már nem elegendő egy statikus weboldalt kitolni a világhálóra és várni a sült galambot – a weboldalt használni is tudnia kell a látogatóknak. Az interakcióra szomjazó látogatót egy jól megkomponált formmal vagy űrlappal is kielégítheted, és persze a saját üzleted malmára is hajthatod a vizet vele. Most bemutatom neked a 4 legkelendőbb űrlap típust 2022-ben.
Egy klasszikus, ami sosem megy ki a divatból. A feliratkozó űrlapok olyan formok, amiken keresztül a látogató feliratkozhat egy különleges ajánlatra. Ez lehet egy ingyenesen letölthető munkafüzet, hírlevél feliratkozás, vagy a legfrissebb ajánlatokról való értesítés. A legfontosabb funkciója ennek az űrlapnak, hogy cselekvésre buzdítsa a látogatót. Olyat kell ajánlania és úgy, hogy mindenki örömmel nyomjon a feliratkozás gombra.
De milyen egy jó feliratkozó form?
Nagyon fontos, hogy mindazok, akik érdeklődnek a céged iránt, könnyedén tudjanak kapcsolatba lépni veled. A kapcsolati űrlap ebben lesz a segítségedre. Úgy kell elhelyezned az oldalon, hogy könnyű legyen megtalálni és lehetőleg minden aloldalról elérhető legyen.
Az online fizetési lehetőség csökkentheti a lemorzsolódást azok körében, akiket sikerült meggyőznöd a vásárlás felől. Így gyorsan, könnyen és főleg, azonnal nyélbe üthetitek az üzletet. Általában a beágyazható fizetőrendszerek biztosítják a saját űrlapjukat, amit aztán bizonyos mértékig személyre is szabhatunk. Ennél a formnál a legfontosabb, hogy olyan integrációt válassz, amit a vevőid is megbízhatónak tartanak.
A visszajelzéseknek köszönhetően fejlesztheted a szolgáltatásodat, többet megtudhatsz a forgalmazott termékekről és a vásárlóid is úgy érzik majd, hogy számít a véleményük, törődsz a kapcsolatotokkal. Mit tartalmazzon az űrlap?
Használd ki az űrlapok adta lehetőségeket, hogy felpörgesd az üzleted! Ha megfogadod a fenti tanácsokat, akkor biztosan sok kitöltőre számíthatsz.
Forrás:
https://www.webdesignerdepot.com/2022/01/the-top-5-form-types-to-use-in-your-web-design/